Internett markedsføring

Noe jeg synes er veldig vanskelig, er markedsføring på internett. Jeg kan ikke så mye om det, men er det ikke veldig stor konkurranse? Jeg ser for meg at alle har mye mer erfaring enn meg. Jeg har virkelig ingen peiling. Så hvis jeg skulle gå for å markedsføre meg med for eksempel denne bloggen her, hvordan skulle jeg liksom da gå fram? Bare blogge masse? Det er jo ikke som at jeg kan få skrevet en avisartikkel om meg eller noe sånt… Denne bloggen er jo faktisk foreløpig ikke interessant. Menmen. Andre har da klart det før meg, så kanskje en dag……? 🙂

Dette innlegget ble publisert i Markedsføring. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

