Elektrikere

Mange elektrikere skriver timer med gaffel… Dette har jeg erfart flere ganger. Men nå har jeg begynt å holde et GODT øye til alle håndverkerne jeg ansetter. Jeg har også begynt å se an personene litt bedre før jeg hyrer inn noen til å ta jobbene mine. Og guess what! Etter at jeg så personlighetene deres litt mer an enn tidligere, så har jeg fått ordentlige arbeidskarer som virkelig tar i et tak og uten å prøve å snyte meg! De jobber hardt og er hyggelige og hjelpsomme. Tidligere har jeg kunn kikket på timeprisen på håndverkerne… Og da spesielt elektrikerne siden de ofte tar en høy timepris, men det er jo fullstendig likegyldig hvis de skriver timer i fleng. Dermed blir jo totalprisen høyere. KVALITET er ordet. Det kan jeg også gladelig betale litt mer for pr time 🙂

Dette innlegget ble publisert i Håndverker. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

